top of page
vitrine twice kleur.png

CONCEPT

Het Vitrine concept benut leegstaande handelszaken in jouw stad/gemeente als belevingspunten.  

Inwoners en bezoekers worden in het straatbeeld geconfronteerd met informatieve vitrines, vrolijk ingeklede etalages, interactieve belevingen, lichtinstallaties en fotogenieke vensters. Zo laten we de bezoekers doorheen het centrum bewegen op zoek naar unieke ervaringen.

Door de verschillende invullingen van de etalages gaande van cultuur, natuur, kunst en sociale media wordt met dit concept een zeer brede doelgroep aangesproken.

De etalages worden gedurende een vaste periode ingevuld. Het concept laat ook toe de invulling te vervangen, te verlengen in tijd, concepten toe te voegen, te elimineren of aan te passen aan seizoensgebonden thema’s.

Alle locaties worden verzameld op een interactief stadsplan op de Vitrine website. Daarnaast heeft elke vitrine een eigen webpagina met info en weetjes over wat er te zien is. Bezoekers kunnen simpelweg de QR-code op het venster scannen of surfen naar de geafficheerde URL. De website is volledig responsief en dus ook zonder problemen raadpleegbaar op de smartphone.

Integratie + info.png

In de website zit ook een chatbot verwerkt. Vitro of Vitra zijn de gidsen en begeleiden de bezoekers telkens langsheen de vitrines. Ze verwijzen hen ook door naar horecazaken in de buurt en vertellen je waar je de dichtstbijzijnde vitrines vindt. Ook andere handelszaken kunnen vermeld worden. Via deze link en QR-code kan je zelf ontdekken hoe Vitro jou kan helpen.

vitrine-voorbeeld.png
vitrine twice kleur.png

CHECKLIST

✓ Niet statische individuele beleving met mogelijkheid tot interactie

✓ Bezoeker aanzetten om te bewegen langsheen de activiteiten

Geen evenementieel karakter

✓ Vaste installatie met constante langdurige looptijd

✓ Niet afhankelijk van verstrenging/versoepeling van Coronamaatregelen

✓ Zet bestaande activiteiten, horeca, handelaars, enz. in de kijker

Gespreid over heel wijde oppervlakte

Flexibel in ruimte en tijd: locaties kunnen vervangen worden en activiteit verlengd

✓ Spreekt breed publiek aan, zonder registratie, toegangsprijs of controle

✓ Bevordert circulatie

Minder leegstaande panden in het straatbeeld

Niet weersafhankelijk, noch storend voor omwonenden

vitrine twice kleur.png

VOORSTEL OP MAAT

Wenst u meer informatie? Wij bezorgen u graag een dossier op maat van uw stad of gemeente. Vul het contactformulier hieronder in en wij zorgen voor een uitgebreid dossier met creatieve voorbeeld-vitrines & een budgetraming.

Contact
In welke periode hebt u interesse?

Bedankt voor uw aanvraag! We contacteren u zo snel mogelijk.

vitrine twice kleur.png

OVER TWICE

Als full-service event agency en oude rot in het vak met meer dan 25 jaar ervaring wordt TWICE beschouwd als één van dé vaste waarden in het eventwezen. Naast het corporate luik met bedrijfsevents, presentaties, product activaties en creatieve belevingen is TWICE ook al jaar en dag de betrouwbare partner als het aankomt op logistiek uitdagende en bouwtechnische projecten met een hoge focus op trendy designs en omkadering. Dit met een spectaculair klant- en projectportfolio tot gevolg. TWICE is ook bekend van de Sinterklaas- en Kerstparade.

bottom of page