De Mol aan Zee

De enige echte Mol kwam eind april tijdens een razendspannende finale uit zijn hol. De piepjonge Alina beduvelde wekenlang meer dan een miljoen mollenjagers. Maar De Mol is meer dan alleen een kijkcijferkanon. Het is een ijzersterk merk dat in samenwerking met TWICE voor de allereerste keer opduikt aan zee. Het is een plaats waar fans zich helemaal kunnen onderdompelen in de wereld van De Mol. Een plaats waar iedereen kan genieten van een zalige zomerse dag in Café De Mol. Een plaats waar vrienden zich in een beschermde omgeving en coronaproof aan een virtuele molzoektocht kunnen wagen en de kans krijgen om zelf mollenstreken uit te halen in een unieke VR-game. Kortom een plek waar mollenjagers naar toe komen om een onvergetelijke dag te beleven.
Voor dit project doet SBS beroep op de logistieke ervaring van TWICE, met als resultaat deze state of the art beach pop-up. TWICE stond in voor het totale architecturale concept en de organisatie. De moderne building werd opgetrokken op basis van de CHOX XL structuren van TWICE. Dit zijn moduleerbare units die in het magazijn gepersonaliseerd worden naar de wens van de klant en op een zeer efficiënte manier aan elkaar geschakeld worden op locatie.

200212 - TWICE WEB - moodboard-092-09.pn

Reply at once,

call TWICE!

© 2019 by TWICE entertainment     Privacy Statement     Disclaimer     Cookie Statement

200212 - TWICE WEB - moodboard-12.png