Cofidis @ Nostalgie Beach Festival

Cofidis doet het zeer goed in Wallonië en Frankrijk en zocht een manier om naambekendheid te creëren aan Vlaamse zijde. Ze zetten met hun sponsorships in Frankrijk sterk in op wielrennen. Daarnaast willen ze nu ook de link maken met muziek en festivals. De bezoekers van het Nostalgie Beach Festival vormen een perfecte match met hun doelpubliek. TWICE bedacht, bouwde en organiseerde een leuke activatie met een vette knipoog naar hun sponsorships en de sfeer van het festival. De bezoekers die slaagden in de uitdaging kregen een originele beloning. Het festival band uit veiligheidsoverwegingen allerhande campingstoeltjes. Met de ecologische kartonnen plooikrukjes dat nadien ook aan de stand werden ingezameld speelden we perfect in op de noden van de bezoekers. “Bij Cofidis zit je goed!“

200212 - TWICE WEB - moodboard-092-09.pn

Reply at once,

call TWICE!

© 2019 by TWICE entertainment     Privacy Statement     Disclaimer     Cookie Statement

200212 - TWICE WEB - moodboard-12.png